Rower TREK Fuel EX 8 Gen 6
- -18,03%
- -18,03%
LeaseLink
już od 399zł
Lekka rama z włókna węglowego i progresywna geometria powstały z myślą o
identycznej sprawności na stromych, zakręconych zjazdach, jak i ostrych
podjazdach.
Lekkie i sztywne koła z włókna węglowego z łatwością pokonują
trudny technicznie teren i pozwalają utrzymać kurs nawet na najbardziej
zakręconych trasach
Zyskujesz najnowocześniejsze technologie w postaci
potężnej grupy GX od SRAM z systemem bezprzewodowej zmiany biegów
AXS
Regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link
pozwalają wybrać spośród sześciu różnych konfiguracji geometrii
W celu
uzyskania lepszego dopasowania dla wszystkich rowerzystów rozszerzyliśmy gamę
rozmiarów i wykorzystujemy koła w optymalnym dla ramy rozmiarze: ramy XS mają
koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i
większe wyposażone są w koła 29-calowe
Rama | Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z regulowanym kątem, regulowana geometria Mino Link, regulowana charakterystyka zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona dolnej rury, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku |
Widelec | Fox Performance 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumik GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku |
Amortyzator | Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumik, 185 mm x 55 mm |
Koło przednie | Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
Koło tylne | Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
Piasta tylna | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, 108T Rapid Drive, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Line Elite 30, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15mm thru axle |
Opona | Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5 x 2,50" |
Manetka | SRAM GX Eagle AXS, 12-rzędowa |
Przerzutka tylna | SRAM GX Eagle AXS |
Korba | SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości |
Wkład suportu | SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA |
Kaseta | Napęd SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-biegowy |
Łańcuch | SRAM GX Eagle, 12-biegowa |
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm |
Sztyca | Bontrager Line Elite Dropper, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm |
Kierownica | Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, 27,5 mm wzniosu kierownicy, szerokość 820 mm, 0 stopni wzniosu mostka, |
Chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
Stery | Zintegrowane łożyska maszynowe, 1-1/8" góra, 1,5" dół, zgodność z różnymi kątami miski |
Hamulec | Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe |
Tarcza hamulcowa | SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie |
Zestaw hamulcowy | Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe |
Torba | Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy |