- Nowy
Rama | Włókno węglowe OCLV serii 800, układ napędowy TQ, zwężana główka ramy, tylny rozdzielacz IsoSpeed, wewnętrzne prowadzenie linek, hamulce tarczowe flat mount, mocowania błotników, oś przelotowa 142 x 12 mm | ||||||
Widelec | Domane+ z włókna węglowego, zwężana rura sterowa z włókna węglowego, wewnętrzne prowadzenie przewodów hamulca, mocowania błotników, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 12 x 100 mm | ||||||
Koło przednie | . | ||||||
Koło tylne | . | ||||||
Zacisk przedni | Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia | ||||||
Zacisk tylny | Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia | ||||||
Opona | Bontrager GR1 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, osłona Inner Strength, stopka z aramidu, 120 TPI, 700 x 40 C | ||||||
Manetka | SRAM RED eTap AXS, 12-biegowy | ||||||
Przerzutka przednia | . | ||||||
Przerzutka tylna | SRAM RED XPLR eTap AXS, maks. zębatka 44T | ||||||
Korba | Praxis Carbon | ||||||
Zębatka przednia | SRAM X-SYNC, 42T, stop aluminium | ||||||
Kaseta | SRAM XG-1271, 10-44, 12-rzędowa | ||||||
Łańcuch | SRAM RED D1, 12-biegowa | ||||||
Siodełko | Bontrager Verse Short Pro, szyny karbonowe | ||||||
Sztyca | Domane z włókna węglowego, formowanie KVF, offset 20 mm | ||||||
Kierownica | Bontrager Pro IsoCore VR-SF | ||||||
Taśma na kierownicę | Owijka Bontrager Supertack Perf | ||||||
Wspornik kierownicy | Bontrager RCS Pro, -7 stopni | ||||||
Tarcza hamulcowa | SRAM CenterLine X, centerlock, zaokrąglone krawędzie, 160 mm | ||||||
Bateria | SRAM CenterLine X, centerlock, zaokrąglone krawędzie, 160 mm | ||||||
Silnik | TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W | ||||||
Komputer | Wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ | ||||||
Waga | 56 - 12.15 kg / 26.79 lbs |