- Nowy
Fuel EXe 8 to gotowy na szlaki aluminiowy elektryczny rower górski, który dyskretnie wspomaga na podjazdach, dzięki czemu oszczędzasz energię na zjazdy. Podobnie jak jego karbonowy odpowiednik, wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower na szlaki, jednak z dodatkowym wsparciem w postaci maleńkiego, ale potężnego układu napędowego z przekładnią falową, z eleganckim wyświetlaczem na rurze górnej i kompaktową manetką. Jest gotowy do jazdy z ulepszonymi najważniejszymi częściami, takimi jak pełne zawieszenie FOX, szerokie koła Bontrager Line Comp Tubeless Ready i
Wydajność jest dla Ciebie ważna tak samo jak cena. Wszystkie nowinki znajdziesz w topowym modelu Fuel EXe, rowerze który jednocześnie nie opróżnia kieszeni. Pragniesz ulepszonych komponentów działających bez zarzutu oraz solidnej ramy aluminiowej, która poradzi sobie z wyboistym terenem i zapewni wystarczające możliwości na podjazdy.
Rama Aluminium Alpha Platinum z układem napędowym z przekładnią falową HPR50 firmy TQ, zabudowany zdejmowany akumulator 360 Wh i inteligentny port ładowania. Zintegrowany wyświetlacz diodowy i manetka na kierownicę łatwe w użyciu podczas jazdy. Amortyzator przedni FOX Rhythm 36 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL i tłumieniem GRIP oraz zawieszenie tylne FOX Performance Float X 140 mm. Do tego szerokie koła Bontrager Line Comp 30 Tubeless Ready, 12-rzędowy napęd Shimano XT, hydrauliczne hamulce tarczowe i sztyca regulowana.
Jeśli pragniesz zalet najwyższej klasy modelu Fuel EXe, ale bez wstrząsającej metki, Fuel EXe 8 jest dla Ciebie. Zyskujesz ten sam układ napędowy, wyświetlacz i geometrię, co w karbonowym odpowiedniku, a do tego ulepszone pełne zawieszenie i napęd Shimano XT – przy bardziej ekonomicznej ramie aluminiowej.
- Wszelkie zalety najwyższej klasy lekkiego e-MTB bez opróżniania kieszeni
- Ulepszone pełne zawieszenie FOX wygładza szlak, a 12-rzędowy napęd Shimano XT umożliwia płynne przerzucanie pod obciążeniem
- Mały, ale mocny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie
- Wbudowany wyświetlacz, gniazdo ładowania i elementy sterowania są proste, eleganckie i w pełni intuicyjne w obsłudze
- Dostosuj geometrię za pomocą technologii Mino Link lub dodaj regulowane stery dla jeszcze większej kontroli
TQ-HPR50 – mały, supercichy, potężny
Silnik TQ-HPR50 jest superwydajny i charakteryzuje się wyjątkowym współczynnikiem mocy do masy. Większość silników wykorzystuje koła zębate i pasy, które zajmują miejsce i potrafią być głośne lub ulec uszkodzeniu. W TQ-HPR50 wykorzystano przekładnię falową, która jest mała, supercicha i zapewnia niewiarygodnie naturalne wrażenia z jazdy.
Dodatkowy akumulator Range Extender
Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga skomplikowanego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań.
Połącz, spersonalizuj, przelicz
Aplikacja Trek Central bezproblemowo łączy się z Twoim rowerem, umożliwiając spersonalizowaną regulację silnika, śledzenie aktywności oraz dodatkowo rozszerzając możliwości analizy jazdy i dostosowania roweru. Zyskujesz nawet nawigację i wyliczenie zasięgu w czasie rzeczywistym.
Zdejmowany akumulator
Akumulator 360 Wh zapewnia Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż łatwo go zdjąć dla wygodniejszego ładowania.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Agresywny lub zrelaksowany – wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
Widelec | Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Koła | Bontrager Line 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Bontrager ze stopu aluminium, uszczelniane łożyska, na 6 śrub, Rapid Drive 108, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm |
Kaseta | Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa |
Korby | E*thirteen E*spec Plus, 165 mm długości |
Sztyca | TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
Manetki | Shimano XT M8100, 12-rzędowy |
Kierownica | Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
Hamulce | 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 // 4-tłoczkowy hamulec tarczowy Shimano, dźwignia MT6100, zacisk M6120 // Shimano RT66, na 6 śrub, 203 mm Maks. średnice tarcz |
Mostek | Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości |
Przerzutka tylna | Shimano XT M8100, długi wózek |
Tylna opona | 29 |
Przednia opona | 29 |