- Nowy
Regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej pozwala dopasować stopień
pochłaniania wstrząsów wedle uznania i wyposażony jest w elastomer zapewniający
płynne, kontrolowane i stabilne odbicie
Nowy bezprzewodowy napęd 105 Di2
oferuje szybszą, płynniejszą i bardziej responsywną zmianę biegów niż
kiedykolwiek wcześniej
Wszystkie korzyści aerodynamiczne Madone, a do tego
możliwość założenia lemondki na triathlony i czasówki
Hamulce tarczowe
zapewniają lepszą skuteczność hamowania oraz dodatkowy prześwit na szersze i
stabilniejsze opony
Maszt podsiodłowy Madone ma wbudowane mocowanie na
światło tylne Bontrager Flare RT
Rama | Włókno węglowe OCLV Serii 500, profil rur KVF (Kammtail Virtual Foil), regulowany rozdzielacz IsoSpeed w rurze górnej, ukryte prowadzenie linek i przewodów, prowadnica łańcucha aero 3S, suport T47, hamulce tarczowe flat mount, zgodna z Duo Trap S, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Koło przednie | Bontrager Aeolus Elite 50, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm |
Koło tylne | Bontrager Aeolus Elite 50, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm |
Manetka | Shimano 105 R7170, 12-rzędowa |
Przerzutka przednia | Shimano 105 R7150, zintegrowana, down swing |
Przerzutka tylna | Shimano R7150 |
Korba | Shimano 105 R7100, 50/34 |
Wkład suportu | Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Kaseta | Shimano 105 7100, 11-34, 12-rzędowa |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Siodełko | Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm |
Sztyca | Wewnętrzna nasadka masztu podsiodłowego aero Madone z włókna węglowego z wbudowanym mocowaniem lampki, przesunięcie 5 mm |
Kierownica | Bontrager Elite Aero VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, niewidoczne prowadzenie linek, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm |
Owijka | Bontrager Supertack Perf |
Wspornik kierownicy | Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni |
Tarcza hamulcowa | Shimano SM-RT70, centerlock, 160 mm |