- Nowy
Marlin+ 8 to elektryczny rower górski, który tylko czeka, by dodać mocy na szlaku. Silnik Bosch Active Line Plus zapewnia wspomaganie potrzebne na stromych podjazdach i długich trasach w korzystnej cenie, a widelec amortyzowany o skoku 120 mm dba o wygodne prowadzenie na trudnych odcinkach. Usprawnienia, takie jak przystosowane do zastosowania bezdętkowego koła i opony oraz 12-biegowy napęd Shimano przekładają się na rower gotowy na każdą trasę. Pragniesz dodatkowej mocy, ale nie uśmiecha Ci się puste konto. Chcesz korzystać z dużej liczby przełożeń potrzebnych na najróżniejszych szlakach, a także ochrony przed przebiciami, którą zapewniają szerokie 2,6” koła i opony przystosowane do zastosowania bezdętkowego. Rama z Alpha Platinum Aluminium o prawdziwej górskiej geometrii i widelec amortyzowany ze sprężyną o skoku 120 mm. Niezawodny napęd Bosch Active Line Plus 50 Nm zapewniający wspomaganie do 25 km/h. Kompaktowy sterownik Purion 200 z wbudowanym wyświetlaczem i akumulator Powertube o pojemności 400 Wh. Zyskujesz 12-biegowy napęd Shimano Deore, hydrauliczne hamulce tarczowe i koła o szerokości 2,6” przystosowane do zastosowania bezdętkowego, które poprawiają przyczepność i chronią przed przebiciami. Marlin+ to idealny wybór dla wszystkich zainteresowanych wejściem w świat elektrycznych rowerów górskich. Sprawna na szlakach rama zapewnia pewne prowadzenie, a silnik Bosch Active Line Plus oferuje dość mocy, by ulżyć Ci podczas długich podjazdów. - Tryb AUTO wspomagania rozpoznaje momenty, gdy prędkość spada i odpowiednio dostosowuje moc - Zawieszenie o 120 mm skoku wygładza nierówności, korzenie i wszelkie inne przeszkody - Obsługa Marlin+ jest bajecznie prosta, a wspomaganie pracuje intuicyjnie, dzięki czemu możesz się skoncentrować na trasie, nie na skomplikowanym sterowaniu - Świetnie przystosowana do terenu geometria umożliwia łatwą i pewną jazdę zarówno po singletrackach, jak i po mieście - Dzięki licznym punktom mocowania dla bagażników i błotników dostosujesz swoją maszynę do jazdy po szlakach lub codziennych dojazdów do pracy Shimano Deore Shimano Deore gwarantuje jeszcze więcej przygód dzięki szerszej gamie przełożeń – do stromych podjazdów, szybkiej jazdy i dobrej zabawy. Płynne praca, lepsza stabilność łańcucha i błyskawiczna zmiana przełożeń Deore sprawią, że Twoja pewność i kontrola podczas jazdy poszybują w górę, pozwalając Ci skupić się na szlaku i czerpać z tego przyjemność.
Widelec | RockShox Recon Silver RL, sprężyna Solo Air, tłumienie Motion Control, blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 46 mm, Boost110, Maxle Stealth, 120 mm skoku |
Łańcuch | Shimano Deore M6100, 12 biegów |
Koła | Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta // Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 32 otwory, zawór Pre Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza centerlock, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
Stery | Półzintegrowane, uszczelniane łożyska, miski aluminiowe, góra 1-1/8”, dół 1,5” |
Kaseta | Shimano Deore M6100, 10-51, 12-rzędowa |
Korby | FSA CK-220, 165 mm długości |
Sztyca | TranzX JD-YSP18, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 470 mm długości |
Manetki | Shimano Deore M6100, 12 biegów |
Kierownica | Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano, dźwignia MT4100, zacisk MT420 // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano, dźwignia MT4100, zacisk MT420 Shimano RT64, 203mm z mocowaniem centerlock // Shimano RT64, centerlock, 203 mm |
Mostek | Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości |
Przerzutka tylna | Shimano Deore M6100, długi wózek |
Tylna opona | 29 |
Przednia opona | 29 |