- Nowy
Rail 9 to nasz topowy elektryczny rower górski ze stopu aluminium z zawieszeniem o dużym skoku. Konfiguracja zawieszenia i osprzętu gotowa by poradzić sobie z najostrzejszymi trasami enduro, a z nowym mocnym system Bosch będziesz gotowy na kolejny zjazd szybciej niż wydawałoby się to możliwe. Na pokładzie znajdziesz bezprzewodowy napęd SRAM AXS, zapewniający niezawodną zmianę przełożeń i elegancki, czysty kokpit.
Rama | Alpha Platinum Aluminium, zakrzywiona rura górna, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie linek Control Freak, łącznik wahacza ze stopu magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku | ||||||
Widelec | RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 3 RC2, korona zoptymalizowana do e-MTB, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku | ||||||
Amortyzator | RockShox Super Deluxe Ultimate RT3, sprężyna DebonAir, 3-pozycyjne tłumik z Thru Shaft, 230 mm x 57,5 mm | ||||||
Piasta przednia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm | ||||||
Piasta tylnia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, 108T Rapid Drive, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm | ||||||
Obręcz | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta | ||||||
Opona | Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" | ||||||
Manetka | SRAM GX Eagle AXS, 12 speed | ||||||
Przerzutka tylna | SRAM GX Eagle AXS | ||||||
Korba | SRAM X1 1000, 34T, 165 mm długości | ||||||
Zębatka przednia | SRAM X-SYNC 2, 34T, stop aluminium | ||||||
Kaseta | Napęd SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-biegowy | ||||||
Łańcuch | SRAM GX Eagle, 12-rzędowa | ||||||
Pedały | Wellgo VPE-536 | ||||||
Siodełko | Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm | ||||||
Sztyca | Bontrager Line Elite Dropper, 170mm skoku(rozmiar L i XL), MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 31,6mm, 480 mm długości | ||||||
Kierownica | Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780mm | ||||||
Chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą | ||||||
Wspornik kierownicy | Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości | ||||||
Tarcza hamulcowa | SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm/SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm | ||||||
Zestaw hamulcowy | Hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Code R 4-tłoczkowe | ||||||
Bateria | PowerTube 625 Wh, system inteligentny | ||||||
Silnik | Bosch Performance Line CX, system smart, magnezowa obudowa silnika, 85 Nm, maks. wspomaganie 32 km/h (maks. wspomaganie w UE i w rejonie Azji i Pacyfiku – 25 km/h) | ||||||
Komputer | Plot ze wskaźnikami LED do inteligentnego systemu Bosch | ||||||
Waga | M - 23.60 kg / 52.03 lbs |