- Nowy
![Rower TREK Session 9 X01 Rower TREK Session 9 X01](https://rowery-colex.pl/49542-large_default/rower-trek-session-9-x01-0.jpg)
![Rower TREK Session 9 X01 Rower TREK Session 9 X01](https://rowery-colex.pl/49542-side_product_default/rower-trek-session-9-x01-0.jpg)
Session 9 to rower zjazdowy do zadań bojowych z mocną ramą ze stopu aluminium
i zawieszeniem o wysokim punkcie obrotu, dzięki czemu zwinnie, pewnie i szalenie
szybko pokonasz nawet najostrzejsze trasy. Wykorzystuje najlepsze zawieszenie do
DH, pierwszej klasy napęd i mocne hamulce czterotłoczkowe SRAM Maven Ultimate.
Absolutnie. Kochasz. Prędkość. Szukasz mocnego roweru DH, który nadąży za
Twoimi potrzebami. Chcesz inteligentnej, umożliwiającej szybszą jazdę
konstrukcji zawieszenia, dzięki której zachowasz kontrolę, a do tego najwyższej
klasy widelca, dampera i hamulców. Mocna rama ze stopu aluminium, 200 mm skoku
dampera RockShox Vivid Ultimate, amortyzator o skoku 200 mm RockShox Boxxer
Ultimate ze sprężyną DebonAir+ i tłumieniem Charger 3, hamulce 4-tłoczkowe SRAM
Maven Ultimate, napęd 7-biegowy SRAM X01 DH i kierownica z włókna węglowego.
Session to od zawsze optymalna maszyna do zjazdów. Teraz jeździ jeszcze ostrzej
dzięki konstrukcji zawieszenia, która zapewnia lepszą przyczepność, więcej
prędkości i praktycznie zero „kickbacku”, czyli cofania pedałów przy pracy
zawieszenia. Nasz najwyższy model wyposażony jest też w najwyższej klasy
widelec, damper i hamulce. - Nowa konstrukcja zawieszenia z wysokim punktem
obrotu i napinaczem poprawia przyczepność, jedzie szybciej i ogranicza „pedał
kickback”, czyli cofanie pedałów przy pracy zawieszenia, dla większej
stabilności. - Dzięki praktycznie zerowemu „kickbackowi” pewnie stoisz na
pedałach i zachowujesz kontrolę na zjazdach, szczególnie przy lądowaniach ze
skoków i zeskoków. - Konstrukcja z wysokim punktem obrotu zapewnia bardziej
wydajną ścieżkę ruchu osi, dzięki czemu pojedziesz szybciej, a koła nie
powstrzymają żadne przeszkody. - Dopasuj progresję zawieszenia poprzez obrócenie
dolnej płytki mocowania dampera — 20% dla komfortowej jazdy w parku i 25% dla
wyścigowej sprawności - Nasz nowy system doboru rozmiaru rowerów zjazdowych
oparty jest na rozstawie ramy (reach), a nie na wysokości rowerzysty, gdyż ta
pierwsza wartość ma kluczowe znaczenie dla świetnego dopasowania roweru DH.
Czysta prędkość, bez przerwy Konstrukcja Session z wysoko położoną osią
zapewnia ścieżkę tylnej osi umożliwiającą ruch tylnego koła zgodny z kierunkiem
siły wstecznej od przeszkody, nie przeciw niej. Podczas jazdy po szlaku
zawieszenie pracuje znacznie płynniej i zachowuje pęd, a jednocześnie zapewnia
lepszą przyczepność. Mieszaj do woli Session, dzięki 29-calowym kołom jest
dostosowany do dużych prędkości, ale lubiący sobie pobrykać mogą skorzystać z
konfiguracji mieszanej z kołem tylnym 27,5 cala lub nawet przednim i tylnym
kołem 27,5 dla lepszej zwinności. Dopasuj do trasy Dzięki regulacjom Mino Link
zarówno dla geometrii, jak i zawieszenia, możesz łatwo dostosować swój Session
do progresywnego odczucia w dniach rajdowych i powrotu do normalności w dniach
spokojnej jazdy. Rozmiarówka oparta na zasięgu ramy W przypadku rowerów DH Twój
zasięg ma większy wpływ na dopasowanie i jakość jazdy niż długość rury
podsiodłowej. Rozmiarówki Session oparte są na zasięgu ramy (Reach), dzięki
czemu znajdziesz najlepsze dla siebie dopasowanie. Active Braking Pivot Active
Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie
od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w
najpotrzebniejszych momentach.
Długość dolnej rury widełek tylnych
zależna od wielkości Długość widełek dolnych lub oś tylna rośnie wraz z
podnoszeniem się ramy dlatego zawsze zapewniony jest zrównoważony rozkład masy,
niezależnie od wielkości ramy. Kontrola dużych prędkości i wielka radość z jazdy
po górach dla każdego.
Widelec | RockShox Boxxer Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3, przesunięcie 52 mm, BoostDH 110x20, Maxle Stealth, 200 mm skoku |
Łańcuch | SRAM PC-1110, 11-rzędowy |
Koła | Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 110 x 20 mm Boost, 29 cali Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek Shimano 7 biegów, oś przelotowa 157x12 mm, 29 cali |
Stery | FSA Orbit, uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8˝, dół 1,5” (w zestawie miski do regulacji geometrii) |
Kaseta | SRAM PG-720, 11-25, 7-rzędowa |
Korby | SRAM X01 DH, DUB 83, zębatka ze stopu aluminium 34T, 165 mm długości SRAM DUB, 83 mm, BSA gwintowany |
Sztyca | Bontrager Rhythm Elite, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, długość 330 mm |
Manetki | SRAM X01 DH, 7 speed |
Kierownica | Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Maven Ultimate // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Maven Ultimate SRAM na 6 śrub, 200 mm // SRAM HS2, na 6 śrub, 220 mm Maks. średnice tarcz |
Mostek | Bontrager Line Pro, 35 mm, mocowanie bezpośrednie, długość 50 mm |
Przerzutka tylna | SRAM X01 DH, średni wózek |
Tylna opona | 29 |
Przednia opona | 29 |