Większe golenie o średnicy 38 mm zastosowane w widelcu RockShox ZEB pozwalają trzymać się najtrudniejszej trasy, a usprawniony damper pozwala Ci dokładnie dopasować charakterystykę jazdy
Napęd oparty na SRAM GX Eagle AXS działa inteligentnie, płynnie i całkowicie bezprzewodowo
Nowe, wyjmowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki czemu chroni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu
Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia
Rama | OCLV Mountain Carbon main frame & stays, internal storage, tapered head tube, Knock Block 2.0, Control Freak internal routing, Carbon Armor, shuttle guard, threaded BB, ISCG 05, 34.9mm seat tube, magnesium rocker link, Mino Link, ABP, Boost148, 160mm trave |
Amortyzator | RockShox ZEB Select+, DebonAir spring, Charger 2.1 RC damper, tapered steerer, 44mm offset |
Stery | Knock Block 2.0 Integrated, 72-degree radius (includes infin |
Mostek | Bontrager Line Pro, 35mm, Knock Block, Blendr compatible, 0 |
Kierownica | Bontrager Line Pro, OCLV Carbon, 35mm, 27.5mm rise, 820mm wi |
Chwyty | Bontrager XR Trail Pro, alloy lock-on |
Hamulce | SRAM Code R 4-piston hydraulic disc |
Opony | Bontrager SE5 Team Issue, Tubeless Ready, Core Strength sidewall, aramid bead, 60 tpi, 29x2.60"" (2. |
Tylna przerzutka | SRAM GX Eagle AXS |
Manetki | SRAM GX Eagle AXS, 12 speed |
Kaseta | SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12 speed |
Korby | SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, 30T, 55mm chainline |
Suport | SRAM DUB MTB Wide, 73mm, BSA threaded |
Przednia opona | Bontrager SE5 Team Issue, Tubeless Ready, Core Strength sidewall, aramid bead, 60 tpi, 29x2.60"" (2. |
Tylna opona | Bontrager SE5 Team Issue, Tubeless Ready, Core Strength sidewall, aramid bead, 60 tpi, 29x2.60"" (2. |
Siodełko | Bontrager Arvada, austenite rails, 138mm width |
Sztyca | Bontrager Line Elite dropper, MaxFlow, internal routing, 34. |