- Nowy




Slash 9.9 XTR to najwyższej klasy rower górski enduro z włókna węglowego gotowy przebić się przez każdy teren. Zbudowany jest z ramy z włókna węglowego OCLV Mountain i posiada 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje doskonałą przyczepność nawet na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach. 29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne zapewniają pełne wrażeń prowadzenie, a ulepszony zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. Dodatkowo posiada najlepszy napęd Shimano XTR, który precyzyjnie przerzuca i Chcesz mieć najlepszy karbonowy rower enduro na rynku i nie chcesz oszczędzać na komponentach. Potrzebujesz maszyny, która staje się dziką bestią na zjazdach, a na podjazdach zachwyca zwinnością, a także przyczepnością i stabilnością zawieszenia z wysokim punktem obrotu. Długi skok to dla Ciebie podstawa, ale chcesz także wrócić z powrotem na górę bez dobijania swoich nóg. Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu, a także dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne. Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem RockShox ZEB Select+ ze sprężyną DebonAir i damperem Charger 3 RC2 oraz amortyzatorem RockShox Super Deluxe Select+. Napęd Shimano XT zapewnia precyzyjne przerzucanie, a regulowana sztyca Bontrager Line Dropper zapewnia mnóstwo miejsca do zmiany pozycji. Mieszane koła karbonowe Bontrager Line Elite 30 do zastosowań bezdętkowych, 29-calowe z przodu i 27,5-calowe z tyłu, z piastą Rapid Drive zapewniają wszechstronność w każdych warunkach. Dla osób, których interesuje tylko to, co najlepsze, Slash 9.9 XTR to spełnienie marzeń. Posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, ulepszone zawieszenie i napęd oraz karbonowe obręcze, dzięki czemu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. - Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, podczas gdy precyzyjnie dopasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie zwiększają wydajność pedałowania - Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niż wystarczający do przyjmowania dużych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach - Jest gotowy do szybkich napraw na poboczu, dzięki dołączonemu narzędziu Bontrager BITS umieszczonemu w sterach - Rower jest gotowy do jazdy, wyposażony w zestaw mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu oraz sztywne, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla większej prędkości - Możesz zmodyfikować rower Slash w zależności od tego, gdzie się wybierasz, używając MinoLink, regulowanego współczynnika dźwigni oraz opcjonalnych sterów z regulowanym kątem (niedołączonych)
Widelec | RockShox Zeb Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, przesunięcie 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, 170 mm skoku |
Łańcuch | Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12-biegowa |
Koła | Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, sz |
Kaseta | Shimano XTR M9101, 10-51, 12-rzędowa |
Korby | E*thirteen LG1 Race Carbon, 30T, linia łańcucha 55 mm, długość 165 mm E*thirteen BB20-P, gwintowany BSA, 73 mm szerokości |
Sztyca | Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 200 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości |
Manetki | Shimano XTR M9100, 12 biegów |
Kierownica | Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, wznios kierownicy 27,5 mm, szerokość 820 mm, wznios mostka 0 stopni, długość mostka 35 mm |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano XTR M9120 // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Shimano XTR M9120 Shimano RT86, na 6 śrub, 203 mm |
Przerzutka tylna | Shimano XTR M9100, Shadow Plus, długi wózek, maks. zębatka 51T |
Tylna opona | 29 |
Przednia opona | 29 |