- Nowy
Supercaliber SLR 9.8 GX AXS to superlekki rower XC z włókna węglowego gotowy na ostre kręcenie podczas wyścigu. Jego rama z włókna węglowego SLR Mountain jest lekka i wykonana z najwyższą starannością, z układem włókien o wysokim module Younga, dzięki czemu cieszysz się z potrzebnej Ci sztywności, a jednocześnie piórkowej masy. Trasy XC stają się trudniejsze z każdym rokiem i dlatego wyposażony jest w widelec amortyzowany o 110 mm skoku oraz zawieszenie tylne IsoStrut o 80 mm skoku, które pochłaniają nierówności bez uszczerbku na wydajności pedałowania. Całości Jazda dla przyjemności daje mnóstwo frajdy, ale czujesz, że nadszedł czas na wyścigi. Szukasz maszyny do cross country, która pędzi po podjazdach, frunie do mety i jedzie komfortowo dzięki nowemu zawieszeniu tylnemu IsoStrut o 80 mm skoku. Chcesz włókna węglowego od kół po kokpit i interesuje Cię najbardziej zaawansowany układ włókna węglowego o wysokiej sztywności dostępny w naszych rowerach górskich. Een ultralicht high-modulus SLR OCLV Mountain Carbon frame met moderne xc-geometrie, 110 mm RockShox SID voorvork met DebonAir-veer en Rush RL-demper, en 80 mm IsoStrut achtervering via een RockShox SIDLuxe shock, allemaal met remote lockout. Een geheel draadloze SRAM GX AXS 12-speed elektronische aandrijving, Bontrager Kovee Elite 23 carbon wielen, een Bontrager SL geintegreerde stuur/stuurpencombinatie, een Bontrager Line seatdropper en SRAM Level Bronze hydraulische schijfremmen met vier zuigers. Supercaliber SLR 9.8 GX AXS powstał z myślą o wyścigach i ma iście mistrzowskie korzenie. Otrzymujesz naszą najlepszą ramę do XC full suspension wręcz ociekającą w karbonowe części oraz sterowany bezprzewodowy napęd, który nigdy się nie poddaje. - Otrzymujesz widelec amortyzowany o skoku 110 mm, zawieszenie tylne IsoStrut o skoku 80 mm oraz mniej agresywną geometrię, która wzorowo pokonuje korzenie i kamienie, w które obfitują współczesne trasy XC - Dzięki niesamowicie lekkiej, sztywnej i responsywnej ramie z włókna węglowego SLR OCLV Mountain sztywność i niska masa nie wykluczają się wzajemnie - Z IsoStrut zyskujesz łatwe w regulacji, świetnie tłumiące zawieszenie tylne, które ani trochę nie ogranicza wydajności podczas ostrych podjazdów - Brak łączników piwotów zmniejsza wagę, a widełki górne tylnego trójkąta uginają się pochłaniając nierówności - Sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS wytrzymuje wszystko i zmienia przełożenia sprawnie nawet pod obciążeniem
Widelec | RockShox SID, sprężyna DebonAir, tłumienie Rush RL, blokada z manetką, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 110 mm skoku |
Koła | Bontrager Kovee Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm Bontrager Kovee Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm |
Stery | FSA IS-2, góra 1-1/8", dół 1,5" |
Kaseta | SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa |
Sztyca | Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 31,6 mm, 410 mm długości |
Manetki | SRAM Eagle AXS POD |
Kierownica | Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, 0 mm wzniosu kierownicy, szerokość 750 mm, -13 stopni wzniosu mostka, długość 80mm |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Level Bronze SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 160 mm // SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzi Maks. średnice tarcz |
Przerzutka tylna | SRAM GX Eagle AXS, Typ T |
Tylna opona | 29 |
Przednia opona | 29 |
Opis
Specyficzne kody