- Nowy











Supercaliber SLR 9.9 Flight Attendant Gen 2 to superlekki rower górski XC wyposażony w najwyższej klasy części idealne na wyścigi. Jego rama z włókna węglowego SLR Mountain jest lekka i wykonana z najwyższą starannością, z układem włókien o wysokim module Younga, dzięki czemu cieszysz się z potrzebnej Ci sztywności, a jednocześnie piórkowej masy. Wyposażony jest w widelec 110 mm i damper 80 mm IsoStrut z technologią Flight Attendant zapewniającą prędkość zupełnie gratis poprzez ciągłą regulację zawieszenia. Całości dopełniają koła z włókna węglowego, karbonowy
Absolutnie. Potrzeba. Prędkość. Szukasz najlżejszego i najszybszego roweru cross-country z technologiami sprawdzonymi na wyścigowych trasach na całym świecie. Chcesz frunąć po podjazdach i pędzić do mety zdając się na intuicję roweru i jego zawieszenie ze 110 mm skoku z przodu i 80 mm IsoStrut z tyłu z RockShox Flight Attendant. Chcesz włókna węglowego od kół po kokpit i interesuje Cię najbardziej zaawansowany układ włókna węglowego o wysokiej sztywności dostępny w naszych rowerach górskich.
Lekka jak piórko rama o nowoczesnej geometrii XC z włókna węglowego SLR OCLV Mountain o wysokiej sztywności. Widelec amortyzowany o skoku 110 mm RockShox SID SL Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger Race Day oraz zawieszenie tylne o skoku 80 mm IsoStrut z damperem RockShox SIDLuxe, wszystko z technologią Flight Attendant. Superlekki, w pełni bezprzewodowy 12-biegowy elektroniczny napęd SRAM XX SL AXS, koła z włókna węglowego Bontrager Kovee RSL, zintegrowana kierownica/mostek z włókna węglowego Bontrager RSL, sztyca regulowana RockShox Reverb AXS i 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Level Ultimate.
Supercaliber SLR 9.9 Fight Attendant Gen 2 powstał z myślą o wyścigach i ma iście mistrzowskie korzenie. Otrzymujesz naszą najlepszą ramę XC full suspension wręcz obładowaną karbonowymi komponentami, a także najlżejszą sterowaną bezprzewodowo grupę SRAM i zawieszenie RockShox Flight Attendant automatycznie dostosowujące się do tego, gdzie i jak jeździsz, dzięki czemu zyskujesz darmową prędkość.
- Otrzymujesz widelec amortyzowany o skoku 110 mm, zawieszenie tylne IsoStrut o skoku 80 mm z RockShox Flight Attendant oraz mniej agresywną geometrię wzorowo pokonującą korzenie i kamienie, w które obfitują współczesne trasy XC.
- Dzięki niesamowicie lekkiej, sztywnej i responsywnej ramie z włókna węglowego SLR OCLV Mountain sztywność i niska masa nie wykluczają się wzajemnie
- Z IsoStrut zyskujesz łatwe w regulacji, świetnie tłumiące zawieszenie tylne, które ani trochę nie ogranicza wydajności podczas ostrych podjazdów
- Brak łączników piwotów zmniejsza wagę, a widełki górne tylnego trójkąta uginają się pochłaniając nierówności
- Najwyższej klasy części, takie jak widelec amortyzowany RockShox SID Ultimate z Flight Attendant i mocowany bezpośrednio, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX SL AXS zapewniają Ci prawdziwą przewagę konkurencyjną.
Nie ma drugiego takiego roweru
Wyjątkowa konstrukcja ramy Supercaliber porzuca elementy tradycyjnego zawieszenia, dzięki czemu waży mniej, ma mniejsze wymagania konserwacyjne i większą sztywność poprzeczną. IsoStrut łączy ramę główną z widełkami górnymi bez zawiasów, zapewniając 80mm skoku tylnego koła. Konstrukcja ta zapewnia wyjątkowe połączenie efektywności, trakcji oraz pochłaniania chroniącego przed zmęczeniem, dzięki któremu rowerzysta zachowuje świeżość i kontrolę.
IsoStrut
Wbudowane zawieszenie IsoStrut daje dokładnie tyle skoku, ile potrzeba dla zachowania kontroli. Umożliwia pełną regulację, jak standardowy damper, ale nie wiąże się z dodatkową masą jak rower full suspension.
Włókno węglowe OCLV Mountain SLR
Supercaliber SLR to lekka rama stworzona na Mistrzostwa Świata. Pozbyliśmy się zbędnych gramów dzięki zastosowaniu włókna węglowego o wyższym module sprężystości, który umożliwia użycie mniejszej ilości materiału, a także poprzez pominięcie wewnętrznych rurek do prowadzenia przewodów, maksymalizując redukcję masy.
Rockshox Flight Attendant
Flight Attendant analizuje dane z czujników na widelcu, damperze i korbie w celu automatycznego doboru ustawienia zawieszenia spośród opcji Odblokowane, Pedałowanie i Zablokowane nim nawet przejdzie Ci to przez głowę. System analizuje sytuację za Ciebie, więc możesz skupić się na jeździe i wrażeniach.
Adaptive Ride Dynamics
Supercaliber wyposażony jest w miernik mocy w korbie, dzięki któremu Flight Attendant pozyskuje w czasie rzeczywistym informacje dotyczące rowerzysty i trasy. System Adaptive Ride Dynamics zbiera dane z poprzednich przejażdżek do obliczenia osobistych stref wysiłku, dzięki czemu możesz w pełni dostosować zawieszenie.
Rower musi mieć pedały
Ten rower nie ma fabrycznie zamontowanych pedałów, ponieważ lepiej będzie Ci dobrać własne. Zobacz przewodnik po pedałach, aby znaleźć takie, które pasują do Twojego stylu jazdy. Potrzebujesz pedałów stworzonych do wyścigu? Polecamy pedały zatrzaskowe MTB zwiększające kontrolę i skuteczność.
Widelec | RockShox SID SL Ultimate, tłumienie Flight Attendant Race Day, sprężyna DebonAir, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 110 mm skoku |
Łańcuch | SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów |
Koła | Bontrager Kovee RSL, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, CenterLock, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29 cali Bontrager Kovee RSL, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, CenterLock, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 29 cali |
Stery | FSA IS-2, góra 1-1/8", dół 1,5" |
Kaseta | SRAM Eagle S-1299, Typ T, 10-52, 12-rzędowa |
Korby | SRAM XX SL, Flight Attendant, DUB Wide, aluminiowa zębatka 34T, linia łańcucha 55 mm, 175 mm długości SRAM DUB, 92 mm, PressFit // SRAM DUB, 92 mm, PressFit |
Sztyca | RockShox Reverb AXS, 150mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 31,6 mm, 440 mm długości |
Kierownica | Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, 0 mm wzniosu kierownicy, szerokość 750 mm, -13 stopni wzniosu mostka, długość 80mm |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Level Ultimate // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Level Ultimate SRAM CenterLine X, centerlock, zaokrąglone krawędzie, 160 mm Maks. średnice tarcz |
Przerzutka tylna | SRAM XX SL Eagle AXS, Typ T |
Tylna opona | 29 |
Przednia opona | 29 |
Opis
Specyficzne kody