- Nowy
Supercaliber SLR 9.9 X0 AXS to superlekki rower górski XC wyposażony w najwyższej klasy części idealne na wyścigi. Jego rama z włókna węglowego SLR Mountain jest lekka i wykonana z najwyższą starannością, z układem włókien o wysokim module Younga, dzięki czemu cieszysz się z potrzebnej Ci sztywności, a jednocześnie piórkowej masy. Trasy XC stają się trudniejsze z każdym rokiem i dlatego wyposażony jest w widelec amortyzowany o 110 mm skoku oraz zawieszenie tylne IsoStrut o 80 mm skoku, które pochłaniają nierówności bez uszczerbku na wydajności pedałowania. Cało Celujesz w podium. Szukasz niesamowicie lekkiej, wyjątkowo sprawnej maszyny XC sprawdzonej w wyścigach na całym świecie. Chcesz pędzić po podjazdach, frunąć do mety i jechać komfortowo dzięki nowemu zawieszeniu tylnemu IsoStrut o 80 mm skoku. Chcesz włókna węglowego od kół po kokpit i interesuje Cię najbardziej zaawansowany układ włókna węglowego o wysokiej sztywności dostępny w naszych rowerach górskich. Lekka jak piórko rama o nowoczesnej geometrii XC z włókna węglowego OCLV Mountain o wysokiej sztywności. Dodatkowo widelec amortyzowany RockShox SID Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger Race Day o 110 mm skoku oraz zawieszenie tylne IsoStrut z damperem RockShox SIDLuxe o 80 mm skoku, a to wszystko z blokadą sterowaną manetką. W pełni bezprzewodowy 12-biegowy napęd SRAM X0 AXS, koła z włókna węglowego Bontrager Kovee Elite 23, zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, sztyca regulowana Bontrager Line, 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Level Bronze. Supercaliber SLR 9.9 X0 AXS powstał z myślą o wyścigach i ma iście mistrzowskie korzenie. Otrzymujesz naszą najlepszą ramę do XC full suspension wręcz ociekającą w karbonowe części oraz sterowany bezprzewodowy napęd, który nigdy się nie poddaje. - Otrzymujesz widelec amortyzowany o skoku 110 mm, zawieszenie tylne IsoStrut o skoku 80 mm oraz mniej agresywną geometrię, która wzorowo pokonuje korzenie i kamienie, w które obfitują współczesne trasy XC - Dzięki niesamowicie lekkiej, sztywnej i responsywnej ramie z włókna węglowego SLR OCLV Mountain sztywność i niska masa nie wykluczają się wzajemnie - Z IsoStrut zyskujesz łatwe w regulacji, świetnie tłumiące zawieszenie tylne, które ani trochę nie ogranicza wydajności podczas ostrych podjazdów - Brak łączników piwotów zmniejsza wagę, a widełki górne tylnego trójkąta uginają się pochłaniając nierówności - Najwyższej klasy części, takie jak widelec amortyzowany RockShox SID Ultimate i mocowany bezpośrednio, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM X0 AXS zapewniają przewagę w osiągach
Widelec | RockShox SID Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger Race Day, podwójna zdalna blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 110 mm skoku |
Łańcuch | SRAM X0 Eagle, T-Type, 12 biegów |
Stery | FSA IS-2, góra 1-1/8", dół 1,5" |
Kaseta | SRAM Eagle S-1295, Typ T, 10-52, 12-rzędowa |
Korby | SRAM X0 Eagle, T-Type, DUB, zębatka 34T, linia łańcucha 55 mm, 175 mm długości SRAM DUB, 92 mm, PressFit |
Sztyca | RockShox Reverb AXS, 150mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 31,6 mm, 440 mm długości |
Manetki | SRAM AXS POD Ultimate // SRAM AXS POD Ultimate |
Kierownica | Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, 0 mm wzniosu kierownicy, szerokość 750 mm, -13 stopni wzniosu mostka, długość 80mm |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Level Silver // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Level Silver SRAM HS2, na 6 śrub, 160 mm // SRAM HS2, na 6 śrub, 180 mm Maks. średnice tarcz |
Przerzutka tylna | SRAM X0 Eagle AXS, Typ T |
Tylna opona | 29 |
Przednia opona | 29 |
Opis
Specyficzne kody