- Nowy
Supercaliber SLR 9.9 XX AXS to superlekki rower górski XC wyposażony w najwyższej klasy części idealne na wyścigi. Jego rama z włókna węglowego SLR Mountain jest lekka i wykonana z najwyższą starannością, z układem włókien o wysokim module Younga, dzięki czemu cieszysz się z potrzebnej Ci sztywności, a jednocześnie piórkowej masy. Trasy XC stają się trudniejsze z każdym rokiem i dlatego wyposażony jest w widelec amortyzowany o 110 mm skoku oraz zawieszenie tylne IsoStrut o 80 mm skoku, które pochłaniają nierówności bez uszczerbku na wydajności pedałowania. Cało Celujesz w podium. Szukasz niesamowicie lekkiej, wyjątkowo sprawnej maszyny XC sprawdzonej w wyścigach na całym świecie. Chcesz pędzić po podjazdach, frunąć do mety i jechać komfortowo dzięki nowemu zawieszeniu tylnemu IsoStrut o 80 mm skoku. Chcesz włókna węglowego od kół po kokpit i interesuje Cię najbardziej zaawansowany układ włókna węglowego o wysokiej sztywności dostępny w naszych rowerach górskich. Lekka jak piórko rama o nowoczesnej geometrii XC z włókna węglowego OCLV Mountain o wysokiej sztywności. Dodatkowo widelec amortyzowany RockShox SID Ultimate ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger Race Day o 110 mm skoku oraz zawieszenie tylne IsoStrut z damperem RockShox SIDLuxe o 80 mm skoku, a to wszystko z blokadą sterowaną manetką. W pełni bezprzewodowy 12-biegowy napęd SRAM XX SL AXS, koła z włókna węglowego Bontrager Kovee Elite 23, zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, sztyca regulowana Bontrager Line i 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Level Bronze. Supercaliber SLR 9.9 XX AXS powstał z myślą o wyścigach i ma iście mistrzowskie korzenie. Otrzymujesz naszą najlepszą ramę do XC full suspension wręcz ociekającą w karbonowe części oraz najlżejszą sterowaną bezprzewodowo grupę SRAM, która nigdy się nie poddaje. - Otrzymujesz widelec amortyzowany o skoku 110 mm, zawieszenie tylne IsoStrut o skoku 80 mm oraz mniej agresywną geometrię, która wzorowo pokonuje korzenie i kamienie, w które obfitują współczesne trasy XC - Dzięki niesamowicie lekkiej, sztywnej i responsywnej ramie z włókna węglowego SLR OCLV Mountain sztywność i niska masa nie wykluczają się wzajemnie - Z IsoStrut zyskujesz łatwe w regulacji, świetnie tłumiące zawieszenie tylne, które ani trochę nie ogranicza wydajności podczas ostrych podjazdów - Brak łączników piwotów zmniejsza wagę, a widełki górne tylnego trójkąta uginają się pochłaniając nierówności - Najwyższej klasy części, takie jak widelec amortyzowany RockShox SID Ultimate i mocowany bezpośrednio, sterowany bezprzewodowo napęd SRAM XX SL AXS zapewniają przewagę w osiągach
Widelec | RockShox SID SL Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger Race Day, zdalna blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 110 mm skoku |
Łańcuch | SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów |
Koła | Bontrager Kovee RSL, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, CenterLock, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm Bontrager Kovee RSL, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, CenterLock, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm |
Stery | FSA IS-2, góra 1-1/8", dół 1,5" |
Kaseta | SRAM Eagle S-1299, Typ T, 10-52, 12-rzędowa |
Korby | SRAM XX SL Eagle, T-Type, DUB, zębatka 34T, linia łańcucha 55 mm, 175 mm długości SRAM DUB, 92 mm, PressFit |
Sztyca | Fox Transfer SL, 125 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, 31,6 mm |
Manetki | SRAM AXS POD Ultimate |
Kierownica | Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, 0 mm wzniosu kierownicy, szerokość 750 mm, -13 stopni wzniosu mostka, długość 80mm |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Level Ultimate // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Level Ultimate SRAM CenterLine X, centerlock, zaokrąglone krawędzie, 160 mm Maks. średnice tarcz |
Przerzutka tylna | SRAM XX SL Eagle AXS, Typ T |
Tylna opona | 29 |
Przednia opona | 29 |
Opis
Specyficzne kody