Rower TREK Fuel EXe 9.8 XT - 2023

51 999,00 zł
Brutto
Od: 51 999,00 zł do: 54 699,00 zł

Przed zakupem roweru prosimy o kontakt w celu potwierdzenia jego dostępności.

Kolor
Rozmiar
Akumulator
Ilość

Darmowa dostawa 2-5 dni.

Sprawdź dostępność

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

Rower TREK Fuel EXe 9.8 XT - 2023

Rower TREK Fuel EXe 9.8 XT - 2023

Przed zakupem roweru prosimy o kontakt w celu potwierdzenia jego dostępności.

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

Rower TREK Fuel EXe 9.8 XT - 2023

Rower TREK Fuel EXe 9.8 XT - 2023

Przed zakupem roweru prosimy o kontakt w celu potwierdzenia jego dostępności.

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Tworzy idealną równowagę między rowerem tradycyjnym i elektrycznym, oferując przystosowujące się do warunków wspomaganie, którego nie usłyszysz na podjazdach, a jednocześnie zwinną, naturalną charakterystykę jazdy i radość na zjazdach
Mała, ale mocna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie
Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany wyświetlacz i dyskretne elementy sterowania sprawiają, że maszyna ta wygląda i prowadzi się jak tradycyjny rower górski
Dzięki usprawnionemu zawieszeniu RockShox o 150 mm skoku z przodu i 140 mm z tyłu wręcz płynie, nawet po trudnych trasach.
Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator zwiększający zasięg

Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku
Widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku
Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205 mm x 60 mm
Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm
Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Opona Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50"
Manetka Shimano XT M8100, 12-rzędowy
Przerzutka tylna Shimano XT M8100, długi wózek
Korba E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165 mm długości
Ramię korby E*thirteen E*spec Race z włókna węglowego, 34T, 165 mm długości
Zębatka przednia E*thirteen E*spec, stalowa zębatka 32T, linia łańcucha 55 mm
Kaseta Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa
Łańcuch Shimano XT M8100, 12-rzędowy
Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm
Sztyca Bontrager Line Elite Dropper, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm,
Kierownica Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, 27,5 mm wzniosu kierownicy, szerokość 820 mm, 0 stopni wzniosu mostka
Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
Hamulec Hydrauliczny hamulec tarczowy 4-tłoczkowy Shimano XT M8120
Tarcza hamulcowa Shimano RT76, na 6 śrub, 203 mm
Wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+
Silnik TQ-HPR50, 50 Nm, maksymalna ciągła moc znamionowa 250 W, moc szczytowa 300 W
X

Opis

Rok produkcji
2023
Zastosowanie
MTB/Cross

Specyficzne kody

ean13
601842740699
Nowy produkt