- Nowy
Marlin 5 to gotowy na szlaki rower do codziennej jazdy, który świetnie się sprawdzi podczas codziennych przygód, tak na szlaku, jak i poza nim. Zbudowany jest na podstawie sprawnej ramy na szlaki z widelcem amortyzowanym i wyposażony w 9-biegowy napęd Shimano CUES oraz mocowania na bagażnik oraz nóżkę, które czynią go idealnym wyborem dla zaczynających jazdę po szlakach, jak też wszystkich szukających wygodnego i stabilnego roweru na dojazdy do pracy o wytrzymałości prawdziwego roweru górskiego. Marlin 5 is a trail-worthy daily rider that's perfectly suited for Zaczynasz zabawę ze szlakami i szukasz prawdziwie górskiego roweru, który sprawdzi się również jako maszyna na dojazdy do pracy, a do tego będzie w nadzwyczaj korzystnej cenie. Lekka rama z aluminium z wewnętrznym prowadzeniem linek oraz przewodów dla bezpieczeństwa i estetyki, usprawniony napęd 9-biegowy Shimano CUES, szeroki zakres przełożeń pozwalający zawsze znaleźć właściwe na dany teren, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe, a do tego wygładzający nierówności widelec amortyzowany z blokadą. Marlin 5 to świetna maszyna na każdą przygodę. Jest to też wszechstronny i popularny rower na kampusach, bo dzięki mocowaniom na bagażnik oraz nóżkę łatwo dodać akcesoria i przewieźć większy ładunek. - Marlin Gen 3 zapewnia sprawność potrzebną na trudniejsze trasy, a to dzięki prześwitowi na duże opony i zrelaksowanej, dodającej pewności geometrii gwarantującej stabilność zarówno na singletrackach, jak i w mieście - Dzięki mocowaniom na bagażnik i błotnik łatwo dobrać akcesoria, a w efekcie traktować rower górski jak wytrzymałego towarzysza na regularne dojazdy - System osi Thru-Skew jest bezpieczniejszy, prostszy i mocniejszy, a dodatkowo sprawia, że zdjęcie tylnego koła, aby naprawić przebitą oponę, jest dziecinnie proste - Wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów ułatwia dodanie sztycy regulowanej, która pozwoli Ci w sekundę obniżyć siodełko dla bardziej komfortowego zjazdu - Modele Marlin w rozmiarach XXS i XS mają zagiętą rurę górną i niższy przekrok, dzięki czemu ułatwia osobom o drobniejszej posturze wsiadanie i zsiadanie Dlaczego mój rower ma zakrzywioną rurę górną? Mniejsze ramy mają górną rurę opadającą w kierunku rury podsiodłowej. Taka konstrukcja pozwala uzyskać niższy przekrok, co jest korzystne dla niższych rowerzystów, ponieważ pozwala im łatwiej wsiadać na swój rower. Większe ramy posiadają proste rury górne, ponieważ wyżsi rowerzyści z dłuższymi nogami zazwyczaj nie mają problemów z wysokością przekroku. Dopasowanie do każdego rowerzysty Modele Marlin są dostępne w siedmiu rozmiarach ram, co zapewnia dopasowanie do każdego wzrostu, a inteligentny rozmiar kół Smart Wheel Size to pewność posiadania najszybszego pasującego koła. Najmniejsze rozmiary są nawet wyposażone w krótkie klamki i węższe kierownice dla lepszego sterowania i wygody mniejszych rowerzystów. Zaawansowana technologia, super oferta Marlin wygląda i jeździ nieprzeciętnie. Cechuje się rozwiązaniami zwykle dostępnymi tylko w droższych rowerach, na przykład stylową ramą z wewnętrznym prowadzeniem linek i przewodów, które chroni je przed czynnikami zewnętrznymi i zapewnia dłuższą eksploatację. Shimano CUES Inspirowany zapotrzebowaniem na napęd, który byłby jednocześnie bezproblemowy, wydajny i miał dłuższą żywotność, Shimano CUES stanowi fundament wszechstronnego i wytrzymałego roweru elektrycznego i zwykłego. CUES posiada nową technologię napędową Shimano – LINKGLIDE – która znacząco wydłuża cykl życia szybko zużywających się elementów takich jak łańcuch, kaseta czy zębatka. Shimano LINKGLIDE Technologia LINKGLIDE została stworzona specjalnie w celu osiągnięcia niesamowitej trwałości, bez rezygnacji z płynnego, szybkiego przełożenia – oraz lekkości pedałowania. Dostępna wyłącznie w napędach Shimano CUES.
Widelec | SR Suntour XCT 30, sprężyna, wstępne naprężenie, blokada hydrauliczna, przesunięcie 46 mm dla kół 29-calowych, 100 mm QR, 100 mm skoku |
Łańcuch | Shimano LG500 |
Koła | Bontrager Connection, dwuścienne, 32 otwory, szerokość 20 mm, wentyl Schrader Formula DC-20, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, 5 x 100 mm QR Formula DC-22, ze stopu aluminium, pod tarczę na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, 135 x 5 mm QR |
Stery | Półzintegrowane, 1–1/8” |
Kaseta | Shimano LINKGLIDE LG300, 11-46, 9-rzędowa |
Korby | ProWheel C10Y-NW, zębatka stalowa z zębami wąskimi/szerokimi narrow-wide 30T, 170 mm długości |
Sztyca | Bontrager ze stopu aluminium, 31,6 mm, przesunięcie 12 mm, długość 400 mm |
Manetki | Shimano U4000, 9-rzędowa |
Kierownica | Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm |
Hamulce | Tektro, na 6 śrub, 160 mm Maks. średnice tarcz |
Mostek | Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 50 mm długości |
Przerzutka tylna | Shimano CUES U4000 |
Tylna opona | 29 |
Przednia opona | 29 |
Opis
Specyficzne kody