- Nowy
Nowa konstrukcja zawieszenia z wysokim punktem obrotu i napinaczem poprawia
przyczepność, jedzie szybciej i ogranicza „pedał kickback”, czyli cofanie
pedałów przy pracy zawieszenia, dla większej stabilności.
Dzięki praktycznie
zerowemu pedal kickback pewnie stoisz na pedałach i zachowujesz kontrolę na
zjazdach, szczególnie przy lądowaniach ze skoków i zeskoków.
Konstrukcja z
wysokim punktem obrotu zapewnia bardziej wydajną ścieżkę ruchu osi, dzięki czemu
pojedziesz szybciej, a koła nie powstrzymają żadne przeszkody.
Dopasuj
progresję zawieszenia poprzez obrócenie dolnej płytki mocowania dampera—20% dla
komfortowej jazdy w parku i 25% dla wyścigowej sprawności
Nasz nowy system
doboru rozmiaru rowerów zjazdowych oparty jest na rozstawie ramy (reach), a nie
na wysokości rowerzysty, gdyż ta pierwsza wartość ma kluczowe znaczenie dla
świetnego dopasowania roweru DH.
Rama | Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, napinacz, wbudowana ochrona ramy, wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, mocowanie na 2 śruby ISCG 05, Active Braking Pivot, oś przelotowa 157 x 12 mm, 200 mm skoku |
Widelec | RockShox Boxxer Select, sprężyna DebonAir, tłumik Charger RC, przesunięcie 46 mm, oś przelotowa 20 x 110 mm, 200 mm skoku |
Amortyzator | Marzocchi Bomber, 250 mm x 72,5 mm |
Koło przednie | Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 110 x 20 mm Boost |
Koło tylne | Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek Shimano 7 biegów, oś przelotowa 157x12 mm |
Zacisk tylny | Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia |
Obręcz | Bontrager Line DH 30, Tubeless Ready, 6-bolt, 110x20mm Boost thru axle |
Opona | Bontrager G5 Team Issue, stopka z drutu, 2-warstwowy oplot 60 tpi, 29 x 2,50" |
Manetka | SRAM GX DH, 7-biegowa |
Przerzutka tylna | SRAM GX DH, średni wózek |
Korba | Truvativ Descendant DH, DUB 83, stalowa zębatka 34T, 165 mm długości |
Wkład suportu | SRAM DUB, 83 mm, BSA gwintowany |
Kaseta | SRAM PG-720, 11-25, 7-rzędowa |
Łańcuch | SRAM PC-1110, 11-rzędowy |
Pedał | Wellgo BO-87B, korpus ze stopu aluminium, oś chromo-molibdenowa, wymienne sworznie |
Siodełko | Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm |
Sztyca | Bontrager Rhythm Elite, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, długość 330 mm |
Kierownica | Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780mm |
Chwyty | Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą |
Wspornik kierownicy | Bontrager Line Pro, 35 mm, mocowanie bezpośrednie, długość 50 mm |
Stery | FSA Orbit, uszczelniane łożyska maszynowe, 1-1/8˝ z góry, 1,5" z dołu (w zestawie miski korygujące geometrię) |
Tarcza hamulcowa | SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie |