-
LEASING ON-LINE
LeaseLink
-
DOSTAWA GRATIS
już od 399zł
Supercaliber SL 9.7 AXS to rower górski XC z włókna węglowego, który zjada każdy singletrack na śniadanie i rwie się w kierunku mety. Wykorzystuje ramę z włókna węglowego oferującą równowagę sztywności i pochłaniania nierówności, dzięki czemu przekazuje moc, gdy jej potrzebujesz, a zawieszenie tylne IsoStrut gwarantuje dość skoku na pokonanie przeszkód rozsianych po współczesnych trasach XC. Wyposażony jest w sterowany bezprzewodowo napęd 12-biegowy SRAM GX AXS dla precyzyjnej zmiany biegów nawet pod obciążeniem. Szukasz roweru na wyścigi cross-country i chcesz zawieszenia, które zadba o komfort jazdy. Chcesz cieszyć się z korzyści z ramy z włókna węglowego i IsoStrut, a dodatkowo zyskać przewagę w postaci sterowanego w pełni bezprzewodowo napędu. Rama o nowoczesnej geometrii XC z włókna węglowego OCLV Mountain SL. Widelec amortyzowany RockShox Reba RL ze sprężyną SoloAir i tłumieniem Motion Control o skoku 110 mm oraz zawieszenie tylne IsoStrut z damperem RockShox SIDLuxe o 80 mm skoku, oba z możliwością blokowania za pomocą manetki. W pełni bezprzewodowy 12-biegowy napęd SRAM GX AXS, kierownica z włokna węglowego OCLV, sztyca regulowana Bontrager Line, koła z włókna węglowego przystosowane do montażu bezdętkowego Bontrager Kovee Comp 25 oraz 2-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM Level Bronze. Jeśli czujesz się na trasie wyścigu jak w domu i szukasz potężnej maszyny do XC, Supercaliber SL 9.7 AXS to idealny rower dla Ciebie. Stworzony został do cross country, z nowoczesną geometrią wyścigową oraz zawieszeniem wybierającym największe nierówności, dzięki czemu popędzisz żwawo do mety. - Otrzymujesz widelec amortyzowany o skoku 110 mm, zawieszenie tylne IsoStrut o skoku 80 mm oraz mniej agresywną geometrię, która wzorowo pokonuje korzenie i kamienie, w które obfitują współczesne trasy XC - Włókno węglowe OCLV Mountain SL pochłania wibracje i zapewnia sztywność karbonu w niższej cenie. - Z IsoStrut zyskujesz łatwe w regulacji, świetnie tłumiące zawieszenie tylne, które ani trochę nie ogranicza wydajności podczas ostrych podjazdów - Brak łączników piwotów zmniejsza wagę, a widełki górne tylnego trójkąta uginają się pochłaniając nierówności - Sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS wytrzymuje wszystko i zmienia przełożenia sprawnie nawet pod obciążeniem
Widelec | RockShox Reba RL, sprężyna Solo Air, tłumienie Motion Control, zdalna blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 110 mm skoku |
Stery | FSA IS-2, góra 1-1/8", dół 1,5" |
Kaseta | SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa |
Korby | SRAM GX Eagle, DUB, Typ T, 34T, linia łańcucha 55 mm, 175 mm długości SRAM DUB, 92 mm, PressFit |
Sztyca | Bontrager Line Dropper, 150 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 31,6 mm, 440 mm długości |
Manetki | SRAM Eagle AXS POD |
Kierownica | Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe 2-tłoczkowe SRAM Level Bronze // Hydrauliczne hamulce tarczowe 2-tłoczkowe SRAM Level Bronze SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 160 mm // SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzi Maks. średnice tarcz |
Mostek | Bontrager Elite, 35 mm, 13 stopni, 80 mm długości |
Przerzutka tylna | SRAM GX Eagle AXS, Typ T |
Tylna opona | 29 |
Przednia opona | 29 |
Opis
- Rodzaj zawieszenia
- Pełna amortyzacja
- Rok produkcji
- 2024
- Rozmiar koła
- 29"
Specyficzne kody
- ean13
- 768682658666
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Rower TREK Rail 7 Deore/XT Gen 3
- -0,64%
- -0,64%