-
LEASING ON-LINE
LeaseLink
-
DOSTAWA GRATIS
już od 399zł
Madone SL 6 oferuje legendarną prędkość, najwyższej klasy technologie i niewiarygodną charakterystykę jazdy ramy z włókna węglowego OCLV Serii 500, co przekłada się na zaskakująco niską masę i prędkość potrzebną do żwawych przejażdżek oraz wyścigów. Technologia IsoFlow wygładza nierówności szosy, jednocześnie ograniczając masę i zapewniając aerodynamiczną przewagę nad konkurencją, a dzięki ogromnej liczbie umożliwiających superszybką jazdę rozwiązań – takich jak nasze najnowsze aerodynamiczne kształty Kammtail, przystępny sterowany elektronicznie napęd Shimano Szukasz prędkości, jakości i sprawności w bardziej przystępnej maszynie, z przyciągającą wzrok ramą z włókna węglowego, wysokiej klasy sterowanym elektronicznie napędem, przyczepnymi i wytrzymałymi oponami, rewolucyjną aerodynamiką IsoFlow i w pełni aerodynamicznym osprzętem, aby pędzić na rowerze, na którym każda przejażdżka wydaje się szybsza niż wcześniejsze. Rama z włókna węglowego OCLV Serii 500 z aerodynamicznymi kształtami rur Kammtail oraz rewolucyjną konstrukcją rury podsiodłowej IsoFlow, ukryte prowadzenie linek i przewodów, nadzwyczaj szybki sterowany elektronicznie 12-biegowy napęd Shimano 105 Di2, kierownica z włókna węglowego OCLV Bontrager RSL Aero oraz przystosowane do zastosowania bezdętkowego koła z włókna węglowego Bontrager Aeolus Elite 50. Madone SL 6 to wysokiej klasy demon prędkości gotowy na wyścigi, który tylko czeka na okazję, by zabrać Cię na najszybsze przejażdżki i wyścigi. Właściwe dla niego miejsce to czoło grupy i szczyt rankingu KOM. - Rama w całości z włókna węglowego OCLV i magiczna wręcz sprawność sterowanego elektronicznie napędu Shimano 105 Di2 gwarantują najwyższej klasy charakterystykę jazdy - Technologia IsoFlow umożliwia odginanie masztu podsiodłowego i siodełka, co czyni jazdę wygodną, a jednocześnie poprawia aerodynamikę ramy i ogranicza masę - Aerodynamiczna kierownica z odgięciem Bontrager RSL zapewnia wygodny chwyt dolny, poprawia aerodynamikę i wygląda niezwykle elegancko - Koła z włókna węglowego o głębokim profilu Bontrager Aeolus Elite 50 wchodzą w wiatr jak nóż w masło i dodatkowo odchudzają maszynę - Napęd Shimano 105 Di2 łączy sprawność elektronicznej zmiany biegów z przystępną ceną
Widelec | Madone KVF full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, carbon dropouts, 12x100mm thru axle |
Łańcuch | Shimano SLX M7100, 12-biegowa |
Koła | Bontrager Aeolus Elite 50, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm Bontrager Aeolus Elite 35, włókno węglowe OCLV, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, profil obręczy 50 mm, bębenek 11-rzędowy Shimano, sztywna oś przelotowa 142 x 12 mm |
Kaseta | Shimano 105 7101, 11-34, 12-rzędowa |
Korby | Shimano 105 R7100, 50/34, 165 mm długości Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Sztyca | Madone aero carbon seatpost, integrated light mount, 0mm offset, long length |
Manetki | Shimano 105 R7170, 12-rzędowa // Shimano 105 R7170, 12-rzędowa |
Kierownica | Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 35 cm, szerokość w chwyci |
Hamulce | Shimano RT70, 160 mm z mocowaniem centerlock Maksymalna średnica |
Mostek | Trek RCS Pro, -7 stopni, 70 mm długości |
Przerzutka tylna | Shimano 105 R7150 Di2, 34T max cog |
Tylna opona | 28 |
Przednia opona | 28 |