-
LEASING ON-LINE
LeaseLink
-
DOSTAWA GRATIS
już od 399zł
Madone SL 7 oferuje legendarną prędkość, najwyższej klasy technologie i niewiarygodną charakterystykę jazdy z ramą z włókna węglowego OCLV Serii 500, co przekłada się na zaskakująco niską masę i prędkość potrzebną do żwawych przejażdżek oraz wyścigów. Technologia IsoFlow wygładza nierówności szosy, jednocześnie ograniczając masę i zapewniając aerodynamiczną przewagę nad konkurencją, a dzięki ogromnej liczbie szybkich rozwiązań – takich jak nasze najnowsze aerodynamiczne kształty Kammtail, szalenie szybki i płynnie pracujący sterowany elektronicznie napęd Shiman Szukasz prędkości, jakości i sprawności przyciągającej wzrok ramy z włókna węglowego, wysokiej klasy sterowanego elektronicznie napędu, przyczepnych i wytrzymałych opon świetnie pokonujących zakręty, rewolucyjnej aerodynamiki IsoFlow oraz całkowicie aerodynamicznego osprzętu, aby pędzić na rowerze, na którym każda przejażdżka wydaje się szybsza niż wcześniejsze. Rama z włókna węglowego OCLV Serii 500 z aerodynamicznymi kształtami rur Kammtail oraz rewolucyjną rurą podsiodłową IsoFlow, ukryte prowadzenie linek i przewodów, nadzwyczaj szybki sterowany elektronicznie 12-biegowy napęd Shimano Ultegra Di2, kierownica z włókna węglowego OCLV Bontrager RSL Aero oraz przystosowane do zastosowania bezdętkowego koła z włókna węglowego Bontrager Aeolus Pro 51. Madone SL 7 to wysokiej klasy demon prędkości gotowy na wyścigi, który tylko czeka na okazję, by zabrać Cię na najszybsze przejażdżki po szosie i dowieźć na podium podczas każdego wyścigu. Właściwe dla niego miejsce to czoło grupy i szczyt rankingu KOM. - Rama całkowicie z włókna węglowego OCLV i szalenie szybki napęd Shimano Ultegra Di2 to przepis na rower absolutnie najwyższej klasy - Technologia IsoFlow umożliwia odginanie masztu podsiodłowego i siodełka, co czyni jazdę wygodną, a jednocześnie poprawia aerodynamikę ramy i ogranicza masę - Aerodynamiczna kierownica z odgięciem Bontrager RSL zapewnia wygodny chwyt dolny, poprawia aerodynamikę i wygląda niezwykle elegancko - Koła z włókna węglowego OCLV o głębokim profilu Bontrager Aeolus Pro 51 wchodzą w wiatr jak nóż w masło i dodatkowo odchudzają maszynę - Sterowany elektronicznie napęd Shimano Ultegra Di2 zapewnia znacznie płynniejszą i szybszą zmianę biegów
Widelec | Madone KVF full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, carbon dropouts, 12x100mm thru axle |
Łańcuch | Shimano XT M8100, 12-biegowa |
Koła | Bontrager Aeolus Pro 51, włókno węglowe OCLV, Tubeless Ready, oś przelotowa 100 x 12 mm Bontrager Aeolus Pro 51, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, bębenek piasty Shimano na 11/12 biegów, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Kaseta | Shimano Ultegra R8100, 11-30, 12 speed |
Korby | Shimano Ultegra R8100, 52/36, 165 mm długości Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Sztyca | Madone aero carbon seatpost, integrated light mount, 0mm offset, long length |
Manetki | Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa // Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa |
Kierownica | Bontrager RSL Aero, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 80 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość przy klamkomanetkach 35 cm, szerokość w chwyci |
Hamulce | Shimano CL800, 160 mm z mocowaniem centerlock Maksymalna średnica |
Mostek | Trek RCS Pro, -7 stopni, 70 mm długości |
Przerzutka tylna | Shimano Ultegra R8150 Di2, 34T max cog |
Tylna opona | 28 |
Przednia opona | 28 |