-
LEASING ON-LINE
LeaseLink
-
DOSTAWA GRATIS
już od 399zł
Checkpoint ALR 5 to wyjątkowo korzystny rower gravelowy z aluminiową ramą i najwyższej klasy częściami na długie i trudne kilometry na każdej nawierzchni, od grubego szutru po płaskie szosy. Dostosowanie go do każdej przygody to błahostka, dzięki rozwiązaniom takim jak zwinna, a jednocześnie progresywna geometria, mnóstwo mocowań na wielkie wyprawy, czy też napęd 1x12 SRAM Apex. Checkpoint ALR 5 is a high-value alloy gravel bike that's kitted out with quality parts for long, rugged, miles on anything from chunky gravel to smooth pavement. A wealth of feat
Uwielbiasz wielkie wyprawy na szutrze, które kończą się konkretnym napojem i czymś smakowitym. Nie znaczy to jednak, że idziesz na kompromisy w osiągach. Oczekujesz wiele za swoje ciężko zarobione pieniądze, między innymi jakości, wszechstronności, niezawodności i mnóstwa radości z jazdy.
Mocna rama z Alpha Aluminium Serii 300 z progresywną geometrią prowadzącą się stabilnie przy dużych prędkościach i sprawnie na ostrych podjazdach, ukryte przewody i linki, które nie przeszkadzają w założeniu toreb, mocowania bagażnika i błotników oraz zintegrowane mocowania dla toreb na ramę, napęd 1x12 SRAM Apex idealny na ostre podjazdy lub trudne odcinki szutru, hydrauliczne hamulce tarczowe pracujące sprawnie w każdych warunkach pogodowych, obręcze przystosowane do montażu bezdętkowego oraz szerokie opony na szuter 700x40c poprawiające przyczepność i prowadzenie.
Jeśli liczy się dla Ciebie stosunek przygody do ceny, postaw na Checkpoint ALR 5. Wysokiej klasy części, wytrzymała rama ze stopu aluminium i mnóstwo dodatkowych rozwiązań, takich jak dodatkowy prześwit na opony i opcje dopasowania, dzięki którym możesz pewnie wybrać się na wielkie, lepsze przygody.
- Progresywna geometria pozwala jeździć szybko i zwinnie, a jednocześnie gwarantuje stabilność i kontrolę na szybkich, trudnych zjazdach
- Zyskujesz wyjątkową wszechstronność potrzebną do jazdy w najróżniejszych stylach, od gravelu i wielodniowych wypraw po codzienne dojazdy do pracy
- Wielki prześwit pozwala założyć opony o rozmiarze do 45c, dające przyczepność i stabilność w każdych warunkach
- Zintegrowane w ramie mocowania na torbę oraz na bagażnik i błotniki ułatwiają przewożenie ekwipunku i wody
- Napęd SRAM Apex 1x12 daje Ci mnóstwo przełożeń na ostre podjazdy
Nowa, progresywna geometria
Szybkie i zwinne prowadzenie przy zachowaniu stabilności oraz kontroli na trudniejszych zjazdach.
Prześwit na opony
Większy prześwit pozwala założyć większe opony (700x45 mm lub 27,5x2,1"), z którymi poradzisz sobie na trudniejszym szutrze i w terenie.
Mnóstwo mocowań
Wbudowane mocowania na torbę na ramie i błotniki ułatwiają przewożenie sprzętu i wody.
Łańcuch | SRAM Apex, 12-rzędowa |
Koła | Bontrager Paradigm SL, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 24 otwory, 21 mm szerokości, zawór Presta // Bontrager Paradigm, Tubeless Ready, 24 otworów, 21 mm szerokości, wentyl Presta Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, oś przelotowa 100 x 12 mm Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza centerlock, bębenek Shimano 11-rzędowy, oś przelotowa 142 x 12 mm |
Kaseta | SRAM XG-1230, 11-44, 12-rzędowa // SRAM PG-1230 Eagle, 11-50, 12 speed |
Korby | SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Sztyca | Bontrager ze stopu aluminium, 27,2 mm, przesunięcie 12 mm, 330 mm długości |
Manetki | SRAM Apex, 12-rzędowa |
Kierownica | Bontrager Elite Gravel, 38 cm szerokości |
Hamulce | SRAM Apex, 12-rzędowa SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm Maksymalna średnica |
Mostek | Bontrager Elite, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 70 mm długości |
Przerzutka tylna | SRAM Apex XPLR, maks. zębatka 44T |
Tylna opona | 28 |
Przednia opona | 28 |