Rower TREK Session 8 - 2023

31 199,00 zł
Brutto

Przed zakupem roweru prosimy o kontakt w celu potwierdzenia jego dostępności.

Kolor
Rozmiar
Ilość

Darmowa dostawa 2-5 dni.

Sprawdź dostępność

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

Rower TREK Session 8 - 2023

Rower TREK Session 8 - 2023

Przed zakupem roweru prosimy o kontakt w celu potwierdzenia jego dostępności.

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

Rower TREK Session 8 - 2023

Rower TREK Session 8 - 2023

Przed zakupem roweru prosimy o kontakt w celu potwierdzenia jego dostępności.

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Nowa konstrukcja zawieszenia z wysokim punktem obrotu i napinaczem poprawia przyczepność, jedzie szybciej i ogranicza „pedał kickback”, czyli cofanie pedałów przy pracy zawieszenia, dla większej stabilności.
Dzięki praktycznie zerowemu pedal kickback pewnie stoisz na pedałach i zachowujesz kontrolę na zjazdach, szczególnie przy lądowaniach ze skoków i zeskoków.
Konstrukcja z wysokim punktem obrotu zapewnia bardziej wydajną ścieżkę ruchu osi, dzięki czemu pojedziesz szybciej, a koła nie powstrzymają żadne przeszkody.
Dopasuj progresję zawieszenia poprzez obrócenie dolnej płytki mocowania dampera—20% dla komfortowej jazdy w parku i 25% dla wyścigowej sprawności
Nasz nowy system doboru rozmiaru rowerów zjazdowych oparty jest na rozstawie ramy (reach), a nie na wysokości rowerzysty, gdyż ta pierwsza wartość ma kluczowe znaczenie dla świetnego dopasowania roweru DH.

Rama Alpha Platinum Aluminium, wysoki punkt obrotu, napinacz, wbudowana ochrona ramy, wewnętrzne lub zewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, mocowanie na 2 śruby ISCG 05, Active Braking Pivot, oś przelotowa 157 x 12 mm, 200 mm skoku
Widelec RockShox Boxxer Select, sprężyna DebonAir, tłumik Charger RC, przesunięcie 46 mm, oś przelotowa 20 x 110 mm, 200 mm skoku
Amortyzator Marzocchi Bomber, 250 mm x 72,5 mm
Koło przednie Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 110 x 20 mm Boost
Koło tylne Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek Shimano 7 biegów, oś przelotowa 157x12 mm
Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia
Obręcz Bontrager Line DH 30, Tubeless Ready, 6-bolt, 110x20mm Boost thru axle
Opona Bontrager G5 Team Issue, stopka z drutu, 2-warstwowy oplot 60 tpi, 29 x 2,50"
Manetka SRAM GX DH, 7-biegowa
Przerzutka tylna SRAM GX DH, średni wózek
Korba Truvativ Descendant DH, DUB 83, stalowa zębatka 34T, 165 mm długości
Wkład suportu SRAM DUB, 83 mm, BSA gwintowany
Kaseta SRAM PG-720, 11-25, 7-rzędowa
Łańcuch SRAM PC-1110, 11-rzędowy
Pedał Wellgo BO-87B, korpus ze stopu aluminium, oś chromo-molibdenowa, wymienne sworznie
Siodełko Bontrager Arvada, drążone szyny chromo-molibdenowe, szerokość 138 mm
Sztyca Bontrager Rhythm Elite, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, długość 330 mm
Kierownica Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780mm
Chwyty Bontrager XR Trail Elite, nylonowe z obejmą
Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm, mocowanie bezpośrednie, długość 50 mm
Stery FSA Orbit, uszczelniane łożyska maszynowe, 1-1/8˝ z góry, 1,5" z dołu (w zestawie miski korygujące geometrię)
Tarcza hamulcowa SRAM CenterLine, 6 śrub, zaokrąglone krawędzie
X

Opis

Rok produkcji
2022
Rozmiar koła
29"

Specyficzne kody

ean13
601479113606
Nowy produkt