Rower TREK Session 9 X01

38 199,00 zł
Brutto

Przed zakupem roweru prosimy o kontakt w celu potwierdzenia jego dostępności.

Kolor
Rozmiar
Ilość

Darmowa dostawa 2-5 dni.

Sprawdź dostępność

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

Rower TREK Session 9 X01

Rower TREK Session 9 X01

Przed zakupem roweru prosimy o kontakt w celu potwierdzenia jego dostępności.

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Zapytaj o produkt

Zapytaj o produkt

Rower TREK Session 9 X01

Rower TREK Session 9 X01

Przed zakupem roweru prosimy o kontakt w celu potwierdzenia jego dostępności.

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Session 9 to rower zjazdowy do zadań bojowych z mocną ramą ze stopu aluminium i zawieszeniem o wysokim punkcie obrotu, dzięki czemu zwinnie, pewnie i szalenie szybko pokonasz nawet najostrzejsze trasy. Wykorzystuje najlepsze zawieszenie do DH, pierwszej klasy napęd i mocne hamulce Code RSC.  Absolutnie. Kochasz. Prędkość. Szukasz mocnego roweru DH, który nadąży za Twoimi potrzebami. Chcesz inteligentnej, umożliwiającej szybszą jazdę konstrukcji zawieszenia, dzięki której zachowasz kontrolę, a do tego najwyższej klasy widelca, dampera i hamulców. Mocna rama ze stopu aluminium, 200 mm skoku dampera RockShox Super Deluxe Ultimate DH RC2, amortyzator o skoku 200 mm RockShox Boxxer Ultimate ze sprężyną DebonAir+ i tłumieniem Charger 2.1 RC2, hamulce 4-tłoczkowe Code RSC, napęd 7-biegowy SRAM X01 DH i kierownica z włókna węglowego. Session to od zawsze optymalna maszyna do zjazdów. Teraz jeździ jeszcze ostrzej dzięki konstrukcji zawieszenia, która zapewnia lepszą przyczepność, więcej prędkości i praktycznie zero „kickbacku”, czyli cofania pedałów przy pracy zawieszenia. Nasz najwyższy model wyposażony jest też w najwyższej klasy widelec, damper i hamulce. - Nowa konstrukcja zawieszenia z wysokim punktem obrotu i napinaczem poprawia przyczepność, jedzie szybciej i ogranicza „pedał kickback”, czyli cofanie pedałów przy pracy zawieszenia, dla większej stabilności. - Dzięki praktycznie zerowemu „kickbackowi” pewnie stoisz na pedałach i zachowujesz kontrolę na zjazdach, szczególnie przy lądowaniach ze skoków i zeskoków. - Konstrukcja z wysokim punktem obrotu zapewnia bardziej wydajną ścieżkę ruchu osi, dzięki czemu pojedziesz szybciej, a koła nie powstrzymają żadne przeszkody. - Dopasuj progresję zawieszenia poprzez obrócenie dolnej płytki mocowania dampera — 20% dla komfortowej jazdy w parku i 25% dla wyścigowej sprawności - Nasz nowy system doboru rozmiaru rowerów zjazdowych oparty jest na rozstawie ramy (reach), a nie na wysokości rowerzysty, gdyż ta pierwsza wartość ma kluczowe znaczenie dla świetnego dopasowania roweru DH. Czysta prędkość, bez przerwy Konstrukcja Session z wysoko położoną osią zapewnia ścieżkę tylnej osi umożliwiającą ruch tylnego koła zgodny z kierunkiem siły wstecznej od przeszkody, nie przeciw niej. Podczas jazdy po szlaku zawieszenie pracuje znacznie płynniej i zachowuje pęd, a jednocześnie zapewnia lepszą przyczepność. Mieszaj do woli Session, dzięki 29-calowym kołom jest dostosowany do dużych prędkości, ale lubiący sobie pobrykać mogą skorzystać z konfiguracji mieszanej z kołem tylnym 27,5 cala lub nawet przednim i tylnym kołem 27,5 dla lepszej zwinności. Dopasuj do trasy Dzięki regulacjom Mino Link zarówno dla geometrii, jak i zawieszenia, możesz łatwo dostosować swój Session do progresywnego odczucia w dniach rajdowych i powrotu do normalności w dniach spokojnej jazdy. Rozmiarówka oparta na zasięgu ramy W przypadku rowerów DH Twój zasięg ma większy wpływ na dopasowanie i jakość jazdy niż długość rury podsiodłowej. Rozmiarówki Session oparte są na zasięgu ramy (Reach), dzięki czemu znajdziesz najlepsze dla siebie dopasowanie. Active Braking Pivot Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.

Długość dolnej rury widełek tylnych zależna od wielkości Długość widełek dolnych lub oś tylna rośnie wraz z podnoszeniem się ramy dlatego zawsze zapewniony jest zrównoważony rozkład masy, niezależnie od wielkości ramy. Kontrola dużych prędkości i wielka radość z jazdy po górach dla każdego.

WidelecRockShox Boxxer Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3, przesunięcie 52 mm, BoostDH 110x20, Maxle Stealth, 200 mm skoku
ŁańcuchSRAM PC-1110, 11-rzędowy
KołaBontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 110 x 20 mm Boost Bontrager Line DH 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek Shimano 7 biegów, oś przelotowa 157x12 mm
SteryFSA Orbit, uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8˝, dół 1,5” (w zestawie miski do regulacji geometrii)
KasetaSRAM PG-720, 11-25, 7-rzędowa
KorbySRAM X01 DH, DUB 83, zębatka ze stopu aluminium 34T, 165 mm długości SRAM DUB, 83 mm, BSA gwintowany
SztycaBontrager Rhythm Elite, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, długość 330 mm
ManetkiSRAM X01 DH, 7 speed
KierownicaBontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm
HamulceSRAM na 6 śrub, 200 mm // SRAM HS2, na 6 śrub, 220 mm Maks. rozmiary tarcz
MostekBontrager Line Pro, 35 mm, mocowanie bezpośrednie, długość 50 mm
Przerzutka tylnaSRAM X01 DH, średni wózek
Tylna opona29
Przednia opona29
X

Opis

Rok produkcji
2024
Rozmiar koła
29"

Specyficzne kody

ean13
745889472653
Nowy produkt