- -15%
- -15%



LeaseLink
już od 399zł
Szerszy zakres przełożeń i wydajniejsze zawieszenie pomogą Ci pokonać trudne podjazdy, które do tej pory były poza Twoim zasięgiem
Jeśli przeliczasz osiągi na pieniądze, Fuel EX 8 nie ma sobie równych
Ten rower sprawi, że zapragniesz pokonać każdy zakręt czy kamienistą drogę i stawić czoła każdemu zjazdowi
Przypominająca manetkę, mocowana pod kierownicą dźwignia sztycy regulowanej pracuje wyjątkowo intuicyjnie i jest prosta w użyciu
Rama | Alpha Platinum Aluminum, tapered head tube, Knock Block, Control Freak internal routing, downtube guard, ISCG 05, magnesium rocker link, Mino Link, ABP, Boost148, 130mm travel |
Amortyzator | Fox Rhythm 34, Float EVOL air spring, GRIP damper, tapered steerer, 44mm offset, Boost110, |
Stery | Knock Block Integrated, cartridge bearing, 1-1/8"" top, 1.5" |
Mostek | Bontrager Line, 35mm, Knock Block, 0 degree |
Kierownica | Bontrager Line, alloy, 35mm, 27.5mm rise |
Chwyty | Bontrager XR Trail Elite, alloy lock-on |
Hamulce | Shimano Deore M6000 hydraulic disc |
Opony | Bontrager XR4 Team Issue, Tubeless Ready, Inner Strength sidewalls, aramid bead, 120 tpi, 2.60"" fro |
Tylna przerzutka | Shimano XT M8100, long cage, 51T max cog |
Manetki | Shimano XT M8100, 12 speed |
Kaseta | Shimano XT M8100, 10-51, 12 speed |
Korby | Shimano XT M8100, 32T alloy ring, Boost |
Suport | Shimano MT500, 92mm, PressFit |
Przednia opona | Bontrager XR4 Team Issue, Tubeless Ready, Inner Strength sidewalls, aramid bead, 120 tpi, 2.60"" fro |
Tylna opona | Bontrager XR4 Team Issue, Tubeless Ready, Inner Strength sidewalls, aramid bead, 120 tpi, 2.60"" fro |
Siodełko | Bontrager Arvada, hollow chromoly rails, 138mm width |
Sztyca | Bontrager Line Dropper, internal routing, 31.6mm |