Rower TREK Fuel EX 9.7 Gen 5
- -10%
- -10%
LeaseLink
już od 399zł
System Trek ze Zintegrowanym wymiennym akumulatorem (RIB, ang. Removable
Integrated Battery) wygląda świetnie i jest wyjątkowo przyjazny dla
użytkownika: osłonięty dzięki pełnemu wbudowaniu w ramie, można go z łatwością
wyjąć bez użycia narzędzi, a dodatkowo umożliwia montaż koszyka na
bidon
Silnik Bosch daje mnóstwo mocy na strome podjazdy, a jednocześnie
sprawność potrzebną na cały dzień odkryć
Moc i responsywność nowego systemu
inteligentnego Bosch pozostaje bez zmian, ale zyskujesz nowy ledowy kontroler z
Bluetooth i aplikację eBike Flow, która gwarantuje jeszcze więcej kontroli i
możliwości dopasowania
Kontroler oferuje funkcję wspomagania prowadzenia
Walk Assist i inteligentny tryb e-MTB, który automatycznie dopasowuje
odpowiednią moc do terenu
W konstrukcji ramy użyliśmy identycznych rozwiązań
technologicznych jak modelach Remedy i Slash jak regulowana geometria Mino
Link, rura dolna Straight Shot poprawiająca sztywność i układ Active Braking
Pivot (ABP)
Rama | Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, niższa główka ramy 1,8”, zgodność z kontrolerem systemu Bosch, zintegrowany wymienny akumulator RIB (ang. Removable Integrated Battery), Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza z magnezu, osłona Motor Armor, Mino Link, ABP, Boost148, oś przelotowa 12 mm, 150 mm skoku | ||||||
Widelec | RockShox 35 Gold RL, sprężyna DebonAir, tłumik Motion Control, blokada skoku, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, powiększona korona do e-MTB, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 160 mm skoku | ||||||
Amortyzator | RockShox Deluxe Select+ RT, 230 mm x 57,5 mm | ||||||
Piasta przednia | Bontrager, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm | ||||||
Piasta tylnia | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano 8/9/10, Boost148, oś przelotowa 12 mm | ||||||
Obręcz | Alex MD35, przystosowane do zastosowania bezdętkowego, 32 otwory, 35 mm szerokości, zawór Presta | ||||||
Opona | Bontrager XR4 Comp, stopka z drutu, 30 tpi, 29 x 2,60" | ||||||
Manetka | Shimano Deore M6100, 12 speed | ||||||
Przerzutka tylna | Shimano Deore M6100, długi wózek | ||||||
Korba | E*thirteen E*spec Plus, 34T, 165 mm długości | ||||||
Zębatka przednia | E*thirteen E*spec, stop aluminium 34T, linia łańcucha 55 mm | ||||||
Kaseta | SunRace CSMZ800 11-51, 12 speed | ||||||
Łańcuch | Shimano Deore M6100 | ||||||
Pedały | Wellgo VPE-536 | ||||||
Siodełko | Bontrager Arvada, szyny stalowe, szerokość 138 mm | ||||||
Sztyca | TranzX JD-YSI-22PLQ, 100 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm | ||||||
Kierownica | Bontrager ze stopu aluminium, 31,8 mm, wznios 15 mm, szerokość 750 mm | ||||||
Chwyty | Bontrager XR Trail Comp, nylonowe z obejmą | ||||||
Wspornik kierownicy | Bontrager Rhythm Comp, 31,8 mm, Knock Block, 0 stopni, 50 mm długości | ||||||
Tarcza hamulcowa | Tektro HD-M745 hydraulic disc | ||||||
Zestaw hamulcowy | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe Tektro HD-M745 | ||||||
Bateria | 750 Wh | ||||||
Silnik | Bosch Performance Line CX, system smart, magnezowa obudowa silnika, 85 Nm, maks. wspomaganie 32 km/h (maks. wspomaganie w UE i w rejonie Azji i Pacyfiku – 25 km/h) | ||||||
Komputer | Plot ze wskaźnikami LED do inteligentnego systemu Bosch | ||||||
Waga | M - 25.35 kg / 55.89 lbs |